Vevőduplázó Online Marketing Térkép

Hogyan növeld forgalmadat a duplájára aktív online marketing segítségével?

Nem kell kétszer annyi látogató, nem kell kétszer akkora kosárérték, sőt nem kell kétszer annyit hirdetned sem!

Az online marketing varázsképlete ugyanis így néz ki:

4 X 1/4 = 2

Hihetetlen de igaz! Úgy tűnik itt felborul a matematika, pedig nem, pont ellenkezőleg, ez színtiszta matek. A lényeg, hogy úgy tudsz duplájára növekedni, hogy közben csak egy kicsit kell javítanod az üzleti folyamataid legfontosabb részeit. A trükkök, amiket viszont meg kell tanulnod, alábbiakban vannak:

  • Szerezz egy kicsit több látogatót.
  • Kicsit jobban konvertáld őket vásárlóvá.
  • Kicsit több visszatérő vevőd legyen.
  • Kicsit növeld a vásárlási értékedet.

Ezt a rendszert nevezzük mi ONLINE MARKETING TÉRKÉPNEK.

Nézd meg alábbi táblázatban, hogyan néz ki az online marketing térkép. Mi történik, ha kicsit javítassz az értékesítési folyamatod legfontosabb elemein, mondjuk 25%-ot, a legfontosabb pontokon:

 

Nem gondoltad volna? Pedig így van! Elég 25%-ot javítanod a legfontosabb pontokon az értékesítési rendszeredben és dupla bevételed lesz. Persze, ha valahol mondjuk 50%-ot javulsz, akkor még jobb a matek és hidd el, a legtöbb vállalkozásban ennél sokkal több tartalék van, gyanítom a Tiédben is.

Nem húzzuk az időt, felsoroljuk azokat a LEGFONTOSABB online marketing eszközöket, amikkel elérheted ezt az eredményt.

1. Több új látogató

Hogyan tudsz több látogatót, érdeklődőt terelni a weboldaladra?

Ingyenes technikák

  • Keresőoptimalizálás
  • Közösségi oldalak
  • BLOG

Fizetős eszközök

  • Google adwords hirdetések
  • Facebook hirdetések
  • Egyéb hirdetések / fizetős oldalak

2. Magasabb konverziós arány

Mit tehetsz annak érdekében, hogy 100 látogatódból több vevőd legyen?

  • Javítsd a termék leírásokat, termék bemutató oldalaidat
  • Használj profi landoló oldalakat
  • Ajánlatosítsd a termékeidet

3. Visszatérő vásárlók arányának növelése

Hogyan érheted el, hogy több vásárlódból legyen visszatérő vásárló?

  • Remarketing
  • Hírlevél marketing
  • Kampányok

4. Magasabb vásárlási érték

Mit tehetsz, hogy növeld a vásárlásaid átlag értékét?

  • Kiegészítő termékek ajánlása, cross selling
  • Magasabb értékű termékek ajánlása, Upselling
  • Értékesítési tölcsérek

A legfontosabb pedig, hogy fentieket egymásra épülő rendszerben, folyamatokként működtetve építsd fel ONLINE MARKETING gépezetedet.

Te használod mindegyik alapvető eszközt? Nincs tartalék egyikben sem?

Ugye lehet még itt-ott javítani, vagy bevezetni egyet-kettőt fentiek közül.

Online martketing térképed tehát így néz ki, a legfontosabb eszközökkel, technikákkal:


Hogyan néz ki egy ilyen rendszer a gyakorlatban, hogyan csináljuk például mi az Aktivweboldal rendszerek felépítését?

Nos, legtöbbször alábbi lépéseken megyünk végig:

  • Építünk egy profi, igényes weboldalt és kialakítjuk a legszükségesebb aloldalakat, folyamatokat.
  • BLOG és hírlevél rendszert illesztünk.
  • Kulcsszókutatást, kulcsszó elemzést végzünk, és célkulcsszavakat választunk.
  • SEO beállításokat végzünk, linkeket gyűjtünk.
  • Google adwords hírdetési rendszert alakítunk ki.
  • Értékes tartalmat, csalit „gyártunk” közösen.
  • Facebook hirdetéseket alakítunk ki különböző célcsoportokra.
  • Speciális landoló oldalakat készítünk.
  • Popup megoldásokat, felugró ablakokat, ajánlatokat csinálunk.
  • Hírlevél sorozatokat gyártunk.
  • Remarketing hirdetéseket készítünk.

Soknak tűnik? Lehet, elsőre bizony nem egyszerű, de ha van már egy összeállított rendszered, akkor a működtetése már nem olyan bonyolult.

Szeretnél egy ilyen rendszert? Megdupláznád a forgalmadat?

NÉZD MEG AZ AKTIVWEBOLDAL SZOLGÁLTATÁSOKAT

aktivweboldal