
Vevőduplázó Online Marketing Térkép
Hogyan növeld forgalmadat a duplájára aktív online marketing segítségével?
Nem kell kétszer annyi látogató, nem kell kétszer akkora kosárérték, sőt nem kell kétszer annyit hirdetned sem!
Az online marketing varázsképlete ugyanis így néz ki:
4 X 1/4 = 2
Hihetetlen de igaz! Úgy tűnik itt felborul a matematika, pedig nem, pont ellenkezőleg, ez színtiszta matek. A lényeg, hogy úgy tudsz duplájára növekedni, hogy közben csak egy kicsit kell javítanod az üzleti folyamataid legfontosabb részeit. A trükkök, amiket viszont meg kell tanulnod, alábbiakban vannak:
- Szerezz egy kicsit több látogatót.
- Kicsit jobban konvertáld őket vásárlóvá.
- Kicsit több visszatérő vevőd legyen.
- Kicsit növeld a vásárlási értékedet.
Ezt a rendszert nevezzük mi ONLINE MARKETING TÉRKÉPNEK.
Nézd meg alábbi táblázatban, hogyan néz ki az online marketing térkép. Mi történik, ha kicsit javítassz az értékesítési folyamatod legfontosabb elemein, mondjuk 25%-ot, a legfontosabb pontokon:
Nem gondoltad volna? Pedig így van! Elég 25%-ot javítanod a legfontosabb pontokon az értékesítési rendszeredben és dupla bevételed lesz. Persze, ha valahol mondjuk 50%-ot javulsz, akkor még jobb a matek és hidd el, a legtöbb vállalkozásban ennél sokkal több tartalék van, gyanítom a Tiédben is.
Nem húzzuk az időt, felsoroljuk azokat a LEGFONTOSABB online marketing eszközöket, amikkel elérheted ezt az eredményt.
1. Több új látogató
Hogyan tudsz több látogatót, érdeklődőt terelni a weboldaladra?
Ingyenes technikák
- Keresőoptimalizálás
- Közösségi oldalak
- BLOG
Fizetős eszközök
- Google adwords hirdetések
- Facebook hirdetések
- Egyéb hirdetések / fizetős oldalak
2. Magasabb konverziós arány
Mit tehetsz annak érdekében, hogy 100 látogatódból több vevőd legyen?
- Javítsd a termék leírásokat, termék bemutató oldalaidat
- Használj profi landoló oldalakat
- Ajánlatosítsd a termékeidet
3. Visszatérő vásárlók arányának növelése
Hogyan érheted el, hogy több vásárlódból legyen visszatérő vásárló?
- Remarketing
- Hírlevél marketing
- Kampányok
4. Magasabb vásárlási érték
Mit tehetsz, hogy növeld a vásárlásaid átlag értékét?
- Kiegészítő termékek ajánlása, cross selling
- Magasabb értékű termékek ajánlása, Upselling
- Értékesítési tölcsérek
A legfontosabb pedig, hogy fentieket egymásra épülő rendszerben, folyamatokként működtetve építsd fel ONLINE MARKETING gépezetedet.
Te használod mindegyik alapvető eszközt? Nincs tartalék egyikben sem?
Ugye lehet még itt-ott javítani, vagy bevezetni egyet-kettőt fentiek közül.
Online martketing térképed tehát így néz ki, a legfontosabb eszközökkel, technikákkal:
Hogyan néz ki egy ilyen rendszer a gyakorlatban, hogyan csináljuk például mi az Aktivweboldal rendszerek felépítését?
Nos, legtöbbször alábbi lépéseken megyünk végig:
- Építünk egy profi, igényes weboldalt és kialakítjuk a legszükségesebb aloldalakat, folyamatokat.
- BLOG és hírlevél rendszert illesztünk.
- Kulcsszókutatást, kulcsszó elemzést végzünk, és célkulcsszavakat választunk.
- SEO beállításokat végzünk, linkeket gyűjtünk.
- Google adwords hírdetési rendszert alakítunk ki.
- Értékes tartalmat, csalit „gyártunk” közösen.
- Facebook hirdetéseket alakítunk ki különböző célcsoportokra.
- Speciális landoló oldalakat készítünk.
- Popup megoldásokat, felugró ablakokat, ajánlatokat csinálunk.
- Hírlevél sorozatokat gyártunk.
- Remarketing hirdetéseket készítünk.
Soknak tűnik? Lehet, elsőre bizony nem egyszerű, de ha van már egy összeállított rendszered, akkor a működtetése már nem olyan bonyolult.
Szeretnél egy ilyen rendszert? Megdupláznád a forgalmadat?
NÉZD MEG AZ AKTIVWEBOLDAL SZOLGÁLTATÁSOKAT